energin försvann.

drog den sista droppen energin ur mig igår kändes det som.
Har haft ett toppenbra pass fick avsluta mina sista dagar i baren,
så jag är lycklig som vanligt, superskoj verkligen!

solen skiner dessutom så vad mer kan man begära, har även
varit duktig och gått ut och gått varje morgon på åland, kan
lova att det varit underbart väder, en promenad vore inte dumt nu
heller, men just nu är jag så trött så det finns inte.

klev av igår och det blev käk, vin och bira och grogg på
centralen med två kollegor, det sluta dock i kaos,
men vad har man att förvänta sig efter 12 arbetsdagar och
alkohol inblandat, som tur är gick alla välbehållna hem ..tillslut!
jag hälsade på bettan, det vill säga jag sov en timme på hennes
soffa, i ren tröttfylla, sen gick jag hem och vaknade vid elva
av att alla lampor är tända, fönstret öppet och tvn står på,
man var lite smått utmattad kan jag säga, och till råga på allt
så bet jag på ngt igår som gjorde att det blev en fraktur på min
tand, eller en bit sitter löst, och jag har tandvärk, det känns ju
som en rolig extra utgift, icke, icke!
Kände också att jag måste fixa massa saker idag, men de känns
aningen jobbigt, så vi får se om jag orkar pallra mig in i
duschen och ta en cykeltur med svarta faran och beta av några
måsten iallafall .

Men tandläkartid står först på schemat. suck!

Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0