Whats new ?

vad hände montro ? ....
Har suttit fast med paulina i stort sett hela tiden sen hon kom
hem, trevligt, i like i like i like alooooot. *skrika*

I måndags var det onyttighetens dag, såklart. bakis pizza. :D
Sen Tisdagen bestod av ngt nyttigare som att gå på core med
pattsan, träna mage rygg och ben, hualigen vilken träningsvärk
jag har idag. men de va bra tyckte jag, styrde sen ihop lite käk
åt mig och pittlina, efter man på dagen städat iordning i lägenheten
som är lika stökig igen. tss. och igår så fick jag och paulina ett
ryck och drog en flaska vitt och en flaska rött. härliga tider och
mycket snack .... sen blev de en crazy haircut idag ... avsluta
med yoga med pattsan och sen luftslottet och käk .
imorn återstår de tråkiga med städ och packning inför jobb.

pöh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0