Mer påtagligt.

Today is the day.

Gick upp tidigt imorse, ovanligt pigg ? ja, alert och pigg. Varför kan jag aldrig
vara det på båten när jag går upp tidigt? Kanske för att det här är frivilligt och
att jag vet att ja hinner och får sova? Men däremot på eftermiddagen så blev
tröttheten mer påtaglig än på båten, förmodligen för att man är uppe i varv och
ligger på femmans växel dygnet runt så hinner man inte känna efter, så jag
försökte se på en film när jag kom hem, men låg och hade såna där somna ryck
och sen efter ja legat och kollat med ena ögat, bytte jag till de andra, tillslut vakna
jag två timmar senare, sugen på pizza ? haha men tyvärr smaka den päckel, halvljummen
turkpizza, som en gång i tiden höll high class här i storvik, smaka istället apa.
Har hunnit träffat min familj lite iallafall, det var åtminstone trevligt det, och hört
sandras röst, vilket jag inte gjort på hundra år. Men nu ska jag sova efter att ha packat
ner två spelkonsoler i min väska, lär sova, ska upp klockan 6 imorgon, den blir kämpig.
Ska jobba många timmar imorgon på skolan, idag gjorde ja inte lika många, men trött för de.
Sen återstår bara helg jobbet också. Tråkigt nog försvinner pengarna även fast ja inte har
tid att göra av med dom?

Nog filosoferat. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0