Ajsbrejker!

Isbrytare, Isbrytare, lite gött att åka på jobb, inte komma dit med tåget
för tågena har ju inte funkat så bra på senare tid, dessutom sedan
fastna med båten ? Hrm, låter lovande, Vädrets makter har åter igen talat..
Och där står vi hjälplösa ;) ....
Det blir nog bra, har dock en beklagande förkylning som dök upp imorse,
därav en underbar snooz på 40 min ;)
Mjaaaa, som vanligt var min framförhållning inte den bästa när det
gällde städ & packning, men jag tror jag fått med det mesta,
plus att jag tror jag tappat bort diverse tillhörigheter i min lägenhet,
och då har jag faktiskt städat dessutom. skumt.

Ska bli jobbigt att slita mig från mina underbara spotifyplaylists,
om man inte köper premium så man kan lyssna på dom offline,
det är det nästan värt.

Johnossi - Man must dance kan jag varmt rekommendera.

Förövrigt så lär jag lägga upp en bild på min frilla till mina kära
läsare och vänner som jag aldrig träffar. Väldigt dumt!



det får duuuuga .

K´naan - Take a minute är också varmt att rekommendera.

More to come, nu ska jag iväg på tio härliga.

Gonna miss u all ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0