Trött igen då ? :D

trött hela tiden. gäsp, gäsp.
fast har inte hunnit sovit ut en enda dag sen jag åkte på semester.
varit fullt upp, hann inte mer än hem öppna resväskan och packa
en ny ... som redan nämnt var det skolavslutning för den lilla sen
massa bestyr inför den störres student, sen jobb på det och matlagning
in till midnatt, idag vakna man av sig själv vid nio så det var bara att
sätta igång och göra klart det sista med maten, hann även med en snabb
löprunda på morgonen innan vi drog in till sandviken och kika på broder
när han tog studenten. sen mingel & käk hemma hos familjen.
Tur att man sprang imorse när man tryckt i sig alla onyttigheter.
Ligger i ryggläge med matkoma. trött. borde ta mig en powernap om jag
ska orka fylla massa studenter ikväll på heartan.  Kommer nog bli ett
jäkla liv.
Har fortfarande fullt upp och massor av saker inplanerade, så jag blir
trött bara jag tänker på allting. bör nog ta mig en powernap.

Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0