Semester. wiiiiehoo!

Sådär, har man inte skrivit på över sexton dagar,
men det beror på att man kört en tio, och körde även
över med sex dagar, så sexton dagars jobb ...
tjaaa, trött är man, kom hem igår, familjen kom och hämta
upp mig, packa ihop mina prylar och följde med hem till
huset, fick gå upp tidigt imorse igen för jag skulle kika
på när min minsta bror gick ur skolan, sen blev det förmiddagsfika,
och sen iväg och handla med familjen inför min andre brors
student på fredag, så det är fullt upp, imorgon ska man också
upp tidigt för jag ska ner på skolan och jobba extra med kidsen,
sen ska det även jobbas på fredag kväll, så ingen ro ingen vila,
och då gick jag trots allt på en sex dagar sen semester.
arbetsnarkoman kanske? nejdå! ...

har ändå haft en bra arbetspass, har varit duktig och tränat nästintill
varje dag, men imorgon lär det tränas, för idag har jag varit riktigt
sämst. inte bra, samvetet kommer ikapp.

Har även fyndat kläder idag, i like .

Har inte så mycket att komma med denna gång klockan är snart halv
tio och jag tänker sova, för jag är så trött, sova, sova, sova, härligt!

tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0