Dagens händelser.

Dagen börjar med att man var upp och hoppa, och var duktig och kasta in
en tvätt i tvättstugan, sen gick jag och paulina på en långprommis, för
att kasta i sig lite sallad och ta en sväng till ikea, sen vidare till Öb och dollarstore,
i letning efter flyttkartonger, sen tvinga paulina mig att rensa ur min gaderob
på kläder, kläder som jag sparat sen, högstadiet fram tills nu, sjukt sur blev jag,
dels för att jag inte klarar av att göra mig av med saker, och dels för att jag
shoppar så det brinner i kortet uppenbarligen, har fyllt två kartonger med kläder
jag ska spara, har säkert två kartonger till om man plockar ner allt nytt, och
en stor sopsäck med kläder som ska bort, snacka om att man får separationsångest.
För att inte nämna alla fem hårspraysflaskor jag tydligen hade och ändå köpte jag
en ny igår? ... Jag i ett nötskal, kommer bli skitkul att flytta, eller inte.
Har fått lägenhet i sthlm så från och med 1 augusti kommer jag förmodligen flytta
till Tumba, ska dit och kika på lägenheten nästa vecka, det ska bli trevligt,
efter att ha spenderat en liten weekend i göteborg. trevligt.

Jag har bara totalt massor kvar att göra, tror jag ska kuta iväg och ta mig lite solarium
så man blir lite brun och fin nu när det varit sånt skitväder innan man fortsätter
dagen/kvällens goda gärning med att rensa ... usch och fy!
tur att paulina var här med djävulshornen, trots att hon inte stod högst upp på min
lista just för studen ;) hihi ....

har förövrigt myggbett och knottbett överallt sen utegympan igår i boulogern.
kliar som satans.

Inte mycket som är bra nu, är väl för jag är hungrig också.

tjurskalle number one! :D


Kommentarer
Postat av: Christina

vad roligt....då vet jag var du hamnar ;) Lycka till !!!

2010-06-15 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0