ännu tröttare än den tröttaste.

Uh, var helt färdig igår när jag kom hem, från att ha varit pensionär och lagt
mig elva tolv, till att jobba till tre på natten. jag spåra igår, blev så jäkla
förbannad, för det största spånet i gävle stod tydligen vid bardisken. När
ska folk inse att det är ett jobb man utövar ingen jävla välgörenhet?
Varför ska jag sponsra och fixa, erbjuda etc etc, då skulle nattklubben
knappast gå runt om man ska leka snälla damen varje kväll. fyfan
för dessa spån, blir så trött. Sura blir dom också, men låt så vara,
igår brast min gräns, men de gick över ganska fort haha.
Men jag kanske ska komma till ditt jobb och stå och skrika på dig också?
aaaaaaaah!

Däcka bra skönt på min soffa inatt, orka inte röra mig en meter knappt.
det mest tråkiga när man tittar ut genom fönstret är att det är mulet,
regn ... åååh :( min semester. skit också.

Känner för att dra täcket över huvudet och sova vidare, men jag vet att
det nalkas träning, en vända till stan och sen kan det faktiskt hända
att det kan bli en del festligheter ikväll. spännande! ;)
beror dock på helt vad jag orkar med idag. som sagt, det där med dra täcket
över huvudet är rätt lockande, för huvudvärken börjar krypa sig på också.



Bjuder på en bild på en härlig syskonskara monster.

Tack för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0