Vi forsätter ....

Onsdag, dagarnas slappdag fint! : )
Torsdag, min bror fyller år,
paulina och jag handla inför festen.
styrde lite räkor och vin till oss båda,
käka lite, härlig kväll . avsluta med
en impulsiv fylla med diverse nattdopp,
alkohol och trevligt sällskap.
Bästa partajjet på länge, faktiskt haha.
Fredagen var det massa bestyr att få
tiden att räcka till, höll på och fixa in
i det sista, sen grilla vi lite med dom
som kom då festen börja.
resten kom sent och drog på en gång.
och vissa dök inte upp alls, vissa
förstod man andra inte. sjukt besviken.
men men, det är väl som det är.
Sista gången jag styr upp något och
lägger ut massa pengar på, thanks for nothing.

Nu ligger jag död i mina föräldrars säng,
Har städat och fixat allt, bästa morbror och sötkusinen
ebba kom ju och hälsa på så jag gjorde lunch åt
dom, söt som socker! : )

Snart kommer paulina med två terrorister till syskonbarn
och en arbetskollega och hans lilla knodd på fika,
härligt med ungar på bakfyllan, fast jag gillar kids, så
det gör ingenting, så dax att upp och hoppa och styra
lite fika då kanske? jajjemen!

Sen nalkas det jobb ikväll, den känns tuff för tillfället.

tjipp, tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0