Vad blev de ?

De blev inget alls, det blev lunch på olearys med en kompis. gött.
och en förvärmare, bira ;)
Sen blev de mer bira, gott sällskap och brännboll,
sen buffe, mer bira, sen fotbolls vm för att avslutas
på en uteservering på söderheimska.

dock har man svettats av denna tropikvärme,
det är fortfarande varmt. bastu i min lägenhet?
Jag har huvudvärk, men öl, inget vatten
och utomhus aktiviteter, gör ju inte direkt att
vatten nivån i ens kropp vill kalla sig stabil?

Ps.

Ett; Jag kommer inte, men jag går på något som passar mig bättre.
Två; Jag lägger skulden på någon annan för att stilla mitt samvete.
Tre; Jag lyssnar inte mer, förrän du lyssnar på mig.

tre personer fattigare i mitt liv, vad är det liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0