Halvtid.

Jahapp, då har man jobbat typ halvtid, har varit riktigt trevligt att komma
tillbaka, har inte varit alltför stressigt, men ikväll är det helg, så då får
man se vad man går för bakom bardisken.
Kanske fick världens skönaste arbetsuppgift häromdagen, gå runt på
soldäck med en vagn och sälja bärs, så jag jobba samtidigt som jag
fick frisk luft, och va i solen och röra på fläsket? Kan inte bli bättre. i like!
har hunnit varit till riga en sväng, har jobbat med min motvakt och idag
går mitt riktiga pass på, då jag också skulle gått på egentligen, men
jag hinner träffa alla iallafall i fem dagar, så det blir trevligt, sen återstår
15 dagars ledigt med bästa paulina.

Har försökt återupptagit min träning när jag kommit ombord, det har gått
sådär, svårt när man jobbar nätter och behöver verkligen sömnen,
funka i dom tre första dagarna, men nu ska jag gå iväg och sporta lite
på gymet, försökte gå i mariehamn imorse men de sluta med att ja däcka
i sängen och vakna sex timmar senare : ) to late sa ruben.¨

Plus att jag fuskat lite med kosten, men sch, säg inte de till ngn ;)

Nu ska jag till gymet, sen blir de en dusch, käk och så återstår det vilning
på maten och sen ska det köras happyhour i baren, så det gäller bara att
köra, full fart framåt. : )



Hyttmys with myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0