Pirr & CO

Mjaha, skön hemkomst ... carro kom på besök och umgicks med mig
hela kvällen, hann även med att fylla kylen för den eka i sin tomhet.
Kan lova att det var sjukt skönt att sova ut om det inte bara vore för
att min lägenhet är extremt lyhörd och man vaknar tio imorse av
att ngn borrar i väggen i mitt sovrum och de känns som att ngn
borrar ett hål i min hjärna och så höll de på ända till halv två, borr
hammer och slammer liksom, men jippie. så de var bara till att
masa sig upp då, carro kommer sen så då blir det promenix,
röra på flärret lite, satt och bläddra nyss i min barbok, fräscha
upp minnet lite, få lite inspiration till helgen, pirrigt men superkuuul! :)

anyway, prommis och en dusch och lite käk så är man redo
för kvällens bravad ... nue ombyte och en frukostmacka.

tjillievippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0