konstiga sömn ?

ja, imorse blev man väckt vid tolv, försökte lägga mig vid halv två igår,
men kunde inte somna så jag fastna framför ett spel på mobilen
CSI miami, sjukt kul, men sen när carro ringde o ville ha med en på lunch
på stan va de till o pallra sig upp, tids nog kom ja upp, så det blev en
pasta och lite ärenden på stan .. köpte även en trisslott, men de va inte
min tur att vinna denna gång, kanske nästa ? .... sen hemöver, fastna
framför en film och lite käk, efter att ha hängt hemma hos carro och
knatat en timme ungefär runt sätra, sen mer prommis in till stan för
att se snabba cash som jag sett fram emot, vilket var en besvikelse,
tråkigt, tråkigt. och jag borde vara trött och sova, men inte ja inte?

Nu ska jag sätta på en till film, så kanske man somnar efter man slurpat i sig ett glas vin.

tack för mig. toppentjej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0