hjeeeeem.

nu ska det bli skönt att komma hem efter femton dagars arbetspass.
sitter på bussen hem och det har åtminstone gått en timmes restid.
gott. har haft ett trevligt pass, sista dagen idag stängde man dock
av totalt. men aldrig varit med om så lite passagerare ... igår hade
vi 570 men inte så konstigt efter jul och all kredit som hela sverige lär
betala efter julhysterin. :) Men men, hem och vila upp mig, eller
jobba snarare hehe. men de gör jag så gärna, lyckligast.

intressant pass. saker som borde gått i lås gjorde det till en början
men sket sig, och de som borde gått i lås för längesen gjorde
det tillslut, men jag förstår ändå ingenting av summan av kardemumman.
en sak är säker, jag är förjävla snäll ;)

och en sak är säker, jag styrde upp lösnaglar igår, I laaaajk!
snyggt som tusan. tack för de .....

Har inget vettigt att komma med faktiskt mer än att femton dagar
gick snabbare än jag trott, och att man fått bo i en annan hytt för
dom gjort hyttrenovering, så det blev lite flytt och bök fram o tillbaka.
men i de stora hela är de ju positivt.

Hem hem hem och äta och mysa med mig själv i soffan ikväll till en bra film.
I like a lot.

kisses.

Jag älskar att bära på hemlisar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0