Happy days.

sagt och gjort så är min helg avklarad med bararbete, som jag trivdes.
Det var superkul. i like : ) Dagarna eller nätterna gick fort så igår kväll
var man hemma sent efter lite eftersnack innan man knata hem med ett
leende på läpparna, somna dock inte förrän sent hade många tankar i mitt huvud.
om massa olika saker.
Så idag tvinga man sig upp vid ett tiden och drog i sig en redbull så man inte vänder
på dygnet totalt, så man knata nästan milen med pattsan och drog hem och städa
och kirrade käk, det bjöds på baconinlindad fläskfile med ädelost och bulgursallad a la johanna
med vitlöksås, cärrow och pattsan var nöjda, så det smakade fint, lite girltalk och lite popcorn
och ett glas vin senare lämna dom mig för deras plugg kallar och jag är ledig.
ser dock fram emot morgondagen... årets film är bokad och klar, snabba cash imorn kväll.
som jag ser fram emot det, hoppas den är grym, för boken var det.
Har inte så mycket mer att tillägga ska smutta klart på mitt vin och se en film innan
man sussar sött, blir en del ärenden imorn också på stan, massa fixlund etc.

hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0