betongkepa.

eller snarare trött. försökte somna tidigt, men somna som vanligt efter tre,
försökte med lite korsordslösande så jag skulle bli trött, men de hjälpte inte
de heller... Det var minst lika trevligt när klockan ringer klockan tolv och
man måste pallra sig upp o tvätta med grus i ögonen, men upp kom jag och
nu ska jag ner o lägga i tvättomgång nr två, klapp på axeln till mig att jag inte
är ute i sista sekunden som vanligt.
Ska försöka mig på lite städning också, sen ska jag pimpa mig till ikväll,
ska på tjejmiddag på churchstreet, kan bli trevligt. :) 5-6 brudar ... wiej!

Har inte så mycket mer att tillägga mer än att när tvätten är klar ska de bli en powerwalk
också, satsar stenhårt på mina prommisar nu hahahahaa ...

Börjar förövrigt tröttna på mina grannar som bankat, borrat, hammrat och tammejfan
allt morgon ut och kväll in ... hela min ledighet, huvudvärk!

Hörs, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0