Pressad till max.

Lite döende i detta stundande nu, har pressat mina stackars ögonlock och
huvud till bristningsgränsen. Nog för det varit självförvållande, men jag
har missat sjukt många timmars sömn detta pass, inte skött mina sovvanor.
Men det är svårt när man först jobbat tio dagar sen går över på natt. just listen up
to this.
Jobb 9 - 15.30
Sen glömmer smarta jag bort att käka,
så jag tar mig en två timmars powernap
sen jobbar mellan 22.00 och 04,30
men somnar inte förrän 05.00
går upp vid 10.00 och jobbar mellan
11.00 och 15.30 för att sedan sova?
näe inte ja heller är vaken ända tills ja
börjar 22.00 då ska man tacka den underbara
huvudvärken som legat i hela dagen och kvällen.
åt dessutom vid 16 tiden så då har man inte ätit
på ett dygn, smart. från 22.00 jobbar man till 05.30
och somnar inte förrän 06.00 och sen vaknade jag
vid 10.30 ... bara där har man inte fått sin tillräckliga
beautysleep, jobbar till 15.30 kliver av båten,
har enbart tagit en macka på hela dagen, smart igen där.
Sover ingenting, pratar med laura, sen kommer världens
bästa människa hem när ja tänkt sova, men de gör inget
så jag pressa mina stackars blå till det yttersta,
Belönade mig själv med ett maxmål och somna tillslut
skedandes med pittlina ;) ... 03.00 och tolv timmar senare
vet jag inte om jag ska kalla mig själv för människa,
dödstrött eller zombie ? ... jag har ingen aning, men en sak
är säker, jag ska duscha nu och sticka iväg till stan.
ska jobba ikväll också, det ska bli skojsilojsigt! : )

tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0