på begäran av Sasse O. ; )

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
Tränade alla sporter man ngnsin kunde träna,
och var ung och oförstörd.

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?

Tog mig ur ett hemskt förhållande och destruktiva beteenden.

FEM SNACKS DU GILLAR
1. Choklad
2. Morots&gurk stavar med dipp
3. Sourcream chips
4. & 5. Skitsamma om de inte är snacks, beroende av cola & Redbull

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
Enligt mina vänner så sjunger jag ändå alltid fel, och använder mina egna ord, de vill säga jag sjunger de jag tror att jag hör i låtarna.


FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR (MÅÅNG MILJONÄR)
1. Resa
2. Körkort
3. Lägga dom onödig skit
4. SHOPPA!!
5. Spendera på nära & kära


FEM DÅLIGA VANOR

1. Envis
2. Morgontrött
3. tidsoptimist
4. rökare
5. slarvig när de gäller allt.
 
FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. Jobba
2. göra av med pengar
3. träna, promenera
4. umgås med vänner
5. Partajja

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA

1. Tubsockor
2. raggsockor
3. Neonkläder
4. baddräkt
5. och massa billig skit.



FAVORITLEKSAKER

1. Datorn
2. Mobilen
3. mr rabbit
4. digitalkameran
5. nintendo wii

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN

Bettan, Sofie, Sanna, och dom som vill ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0