Supertrevlig helg med massa fotboll.

Mjaha, då var man åter hemma igen efter en liten tripp,
göteborg för en weekend med massa fotboll, kom hem med en silvermedalj,
grabbarna var superduktiga, och jag är så stolt, och har haft superskoj!
kom även hem med ett skrubbsår på knät och megajordensapträningsvärk. men de går över.
Försökte vara lite hälsosam där nere, men det enda som intogs av grabbarna var
burgare och pizza, men jag försökte vara lite duktig, men det fick bli plus minus noll,
eftersom man ändå härja runt. självdiciplin, självdiciplin, nu vet jag att den finns
där åtminstone. or ? : )
summan av kademumman, tack till alla som var med, ledare, som spelare som supportrar.
avsluta våran helg med buffe och dricka på hardrock cafe i gbg, aaah, väl hemkommen
så var man slitnast, men fick celebert besök hemifrån, så det var väldigt trevligt.
tog en tur till södertälje idag, fick köra lite sportbil och hämta ut mina paket som jag
beställt, men just nu väntar bara den efterlängtade skinnjackan som jag beställt,
står att den ska komma den 10 oktober, får se de som en födelsedagspresent till mig själv, tack! :)
det mesta av det jag beställt var bra, förutom att jag tror att det inte riktigt varit min dag
idag, allt gick emot mig, fråga till och med min kära vän om han hade öppnare med
sig när jag syfta på tändare, måttligt bortkommen, haha!
Provade ikväll på thaikäks stället som ligger precis vid mig och det var riktigt bra käk, sånt gillas!

Nu är klockan mycket har en jobbig dag framför mig imorgon, måste städa, tvätta och så ska jag stryka mina fina gardiner jag beställt och hänga upp dom, tjoho!

kan även tala om att jag köpte ett telia kontaktkort idag och knöla in i mobilen, men ibland har man täckning och ibland inte alls, och min vän som var här, vi slogs ungefär mellan tremobilerna vem som hade nät och inte, ibland fullt inomhus, ibland inget alls, ibland bara ute, och inte ens telia funka i min mobil, men i hans, etc, etc,
orkar man bli nå knäpp då? måste ju vara någon form av störning, känner sig som skogsmulle eller någonting.

Nu är jag dock trött så nu ska jag vila mina ögon.
har en tråkig dag framför mig.



tjillevipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0