ett exempel.

Så här kommer mina dagar se ut i framtiden, eller ett exempel och på båten kan det inte bli exakt
som man vill men det ska försöka hållas.

Morgonprommis 1h, allt över 40 min hjälper dig förbränna.

Frulle; ev proteiner 2 ägg, samt hårdbröd m. leverpastej eller kalkon.

Mellis Banan & Russin . banan hjälper musklerna att byggas upp och inte brytas ner. det är bra.

Lunch Massa protein och massa sallad. och en stor mängd vattenintag under hela dagen. minskar hungern.

mellis Frukt, frukt, frukt ....

Middag protein, sallad och max en halv dl kolhydrater.

Eftermiddags/kvällsträning ... Styrka eller ett konditionspass, styrkepasset ska bestå av
för min del lätta vikter med många reps, för jag vill inte bli större på muskler bara fastare.

avslutar kvällen med mellis igen för att inte låta kroppen äta upp mina muskler, och ta av fettet istället.

Detta kanske inte är det optimala för någon, men det mest optimala och mest effektiva för mig och det funkar briljant så länge man håller sig till det.

Men mycket vatten och en ätardag i veckan, gör susen. keep the good work up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0