dåligt igen.

det känns som det inte hinns med ngn riktig bloggning längre, men det blir lätt så när man
har fullt upp.
Har förflyttat mig till sthlm och kände att passet på tolv dagar var på tok för långt,
vill "hem" och göra mig hemmastadd, Inget speciellt har hänt, men ändå händer
det grejer hela tiden.
Imorgon ska jag iväg på fotbollscup med ett gäng på båten i gbg, det ska bli skoj,
har typ packat, men klockan är snart halv fyra och jag måste sova, så man orkar
gå upp tidigt sen under matchdagarna. puh. gillar att va i baren på båten, men¨
gillar att jobba dag, man får lite bättre koll på tillvaron då,
har tränat som en dåre, men blev sjuk i tio dagar, så träningen låg på lä, och
kalorieintaget högt, samvetet hugger en i ryggen.
men det blir fotboll, en liten fest, sen är det dax att köra igång med seriös träning
igen, så man får se lite resultat, hittills är det - 13 kg som försvunnit från mig
och dom vill jag gärna inte ha tillbaka, usch och fy.
och desto mer kilon ska bort. oh yes.

Pang,pang, pang schema har jag i tillvaron, skulle behöva sätta ner foten och
stanna tiden en stund, men idag har jag varit hemma och gjort ingenting,
det var riktigt skönt, lagade mig lite risotto med färska kantareller och kyckling och broccoli,
riktigt smarrigt vill jag lova.

Men snart kommer livet bestå av lågintensiv träning 7 dagar av 7,
styrketräning och ev konditionsträning 4 dagar av 7 . hell yeh!
samt matintag var tredje timme, och nyttigt ska de vara. briljant,
men jobbigt att hålla koll på. peppa, peppa, peppa!

Nu ska jag vila mina blå, så jag orkar gå upp i tid och packa ner det sista,
och gnugga geniknölarna så jag bara tar med mig det nödvändiga och inte
hela bohaget.



En gris, en ko, en stockholmsbo . yeh its me .

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0