Tävling.

Kan man bli lyckligare än jag just nu i detta nu läget?
Pallra mig nämligen igår till sthlm till min kära båt,
skulle på intern tävling inom vårat rederi, så jag laga
min drink och vann min kategori, Eufori? Oh jag,
Jag vann, Jag vann, Jag vann, Har inte riktigt fattat det
än men jag är glad, vi vann en resa till berlin och fick
en bukett blommor. Men för mig är det som väger tyngst
äran att få tillföra någonting. I like!
Hade en trerätters middag och prisutdelning sen var det
mingel med dom andra deltagarna från dom andra båtarna.
Vilket också var jättekul att få se vad de är för folk man har
på grannbåtarna. En toppengrej helt enkelt! Låg dock till sängs
hela hemresan. Behöver få mig lite vila ju, skönt!

Nu är jag på väg hem igen med tåget, kommer hem till 18,
så det är bra är inte hela kvällen försvunnen.

Ska suga på den här känslan ett tag med all ödmjukhet.



Kom på i rökrummet att ja lär föreviga det lilla minnet, inte så flott,
men det finns ett minne utav det iallafall.

Nu är jag snart hemma, då blir det käk till att börja med, sen återstår
det att se vad kvällen har att komma med.

Bye! :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Stort Grattis än en gång !!!! :) Kanoners roligt !!!

2010-04-28 @ 18:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0