Missunsamt.

Vill inflika ett poängterande från en kommentar jag fick från min blogg.
och så vitt jag vet är det bara en person jag vet som är där nere nu.

Som vanligt är det alltid folk som missunnar, men men har man inte mer
till liv när man är och semestrar i thailand att man lär sitta och skriva
kommentarer och klanka ner på folk . tex på min blogg.
Oftast handlar det mer om svartsjuka/avundsjuka ändå.

Men vem är vad att döma egentligen vem som gillar vem ...

-

Har äntligen jobbat klart mina 16 dagar i rad, sovit som en apa,
trodde jag aldrig skulle komma upp ur sängen idag, men efter många
om och men tog jag mig upp och såg ut som en zombie.

soffläge tills ikväll då paulina äntligen kommer med mina hemnycklar.

Home sweet home.

Kommentarer
Postat av: sanna

Vad tråkigt! Kommer och kryssar med cindy då.. sön-mån är det. Ska dit med facket på medlemsutbildning. Haha, kan bli en del annat också. Typ sånt som hör kryssningar till. Hade varit roligt om du jobbade ju. Om du skulle vara på båten då så får du höra av dig iaf

2010-04-11 @ 18:14:47
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0