svårt.

det är inte så lätt att veta saker och ting ...
men efter många om och men tillbaka
förstår jag inte riktigt iallafall.
jag vill bara blunda och öppna ögonen och
låtsas som att ingenting hänt.
men det sägs att man blir starkare
av sina motgångar. jag hoppas det iallafall.

och som att det inte peppras på med annan
skit utöver det som redans  finns ...
allt är ett kaos i mitt sinne ...

det var skönt att få en betryggande röst
som talade för mig, som berättade vad
som var rätt och fel, som förde min talan.
men tiden gör att paniken ökar ...
och rädslan kryper fram, paniken. suck.

det är tur att man har vänner ...

och fiender ... för dom lär man aldrig gå utan iallafall ... som önskar andra ett helvete .
och det bästa med fiender är att dom bryr sig mer om en än sina vänner gör .
jag tar det med en klackspark . tack för att ni bjuder på energi och tänker på mig.

Nu ska jag sova, har saker som ska fixas imorgon.
jobb en dag tidigare .
fort ska det gå. några timmar sen är mardrömmen över.

godnatt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0