Hujedamig.

jobbilainen ...

bara bus : ) och fixlund . yejyej..

ska sova lite lär behövas.

sistan natten sen spatserar man över på dagsskift. fethajja de.
får man fixlunda lite till. jepp .

blev inge solarie igår, kanske satsar på de idag, men då lär
jag sova typ NU .. .annars orkar jag icke. men har sovdag
imorgon, sweet. är sugen på vin, men de lär vänta tills
man glider hemöver.

trött på idioter, och idioters kommentarer, omogna människa.
men as less i care ...

tacos till middag. fina grejer det. tack för de televerket.

jag o en kollega anmäld och klar. nu gäller det att använda sig av självdiciplinen som jag aldrig riktigt fått, kanske ska önska mig de i julklapp eller något?

nepp, nu ska jag sova på riktigt.

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0