graaaaaaah!

suck o stön, imorgon ska man åka och jobba,
är bakis för jag drog en impulsiv fylla med lina
så idag har jag inte fått ngnting alls gjort, som
jag egentligen verkligen måste få gjort. dubbelsuck
på det, men jag hade iaf skoj igår, skumma saker
händer jämt när ja är på fyllan haha ....
inte varit ut o härja på länge så drar man en reunion
fylla i hoffe o en i viken, ah men trevligt, har gjort
massor denna ledighet så de känns som man varit
hemma i evigheter ändå har man inte fått ngt vettigt
gjort riktigt.
men men ska bli skönt o komma iväg o jobba lite.
sen har man inte mycke mer planerat än att man
ska fira sin födelsedag nästa ledighet, trevligt förhoppningsvis.
tråkigt nog åker paulina iväg o blir borta jättelänge ;( ....
känns som man tröttnat på att blogga, har inge vettigt
att skriva .... antingen händer de ingenting eller massor.
har dock tränat som en idiot och haft megaträningsvärk.
men förstörde allt med att svepa i mig cola idag, bakis som
man är, har iaf betalt mina räkningar så nu är det packningen
och städningen kvar ... men ja orkar inte riktigt än, skjuter upp
de in i de sista som vanligt. ehm jaaaaa ...

nu käk och en film. de är man väl värd.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0