dåligt av mig.

att man blitt kass på att blogga, sådärja ... de innebär att jag har ett liv?
ett liv jag inte orkar dela med mig utav eller?

äsh, har jobbat som vanligt, det var väl ingen direkt smärre
katastrof, passet flöt på bra och de va sjukt lite pax på båten.

klev av torsdag, vandrarhem tills fredag. makeup o hårklipp,
sen ombord på båten iiiigen, kryss med elin och diverse
ledighetskomite, la mig tidigt, trött som fan, uppe med tuppen.
home till my mate, soov lite till, bort till discopojke 1 och även
nr 2 var där, samt lite annat barfolk etc, grillning och dryck.
good, de va trevligt. sen bil till våran 50 års fest som vi blivit
bjudna på, dricka, dricka, äta, dricka, sen utgång på åland,
sen tröttna man ur och det blev till att åka hem och sova.
sen blev de en lunch till på åland sen hemgång med eckerö.
träffa pittlina ... sen roadtrip hem. somna dock i soffan hah!
Har en inneboende, trevligt.
har köpt ny dator, och är sjukt nöjd över min nya mobil,
även diverse andra prylinköp, me like ...
och idag åt jag tacos, de va gott hörrni!
man kunde tydligen äta de själv sa carro, så då gjorde jag det.
sen såg vi film ... i taket lyser stjärnorna, ....
paulina våldgästa oss i slutet av filmen, alla tre grät? weird, hah.
sen såg jag och pittlina en kärleksfilm, kul .

nu är klockan för mycket som vanligt. ska däcka på soffan.
har utlovat mig på friluftsliv imorn? De lär ju visa sig
hur det blir med det . hell yeh.

och ja, jag fipplar fortfarande med min piercing i tungan ...
om det är någon som undrar? typ lina kanske?

ibland vill man att tiden ska stå stilla?
eller att den kanske gick att ändra?
eller så lär man bara stå sitt kast ...
lever i en rysk roulett.

och jag saknar fan dig. skit också.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0