på tok för lite.

bloggande? ah jo jag vet . tappat lite intresse kan man säga.
Drygt och sitta och plottra på ett tangentbord när man jobbar.
finns roligare saker att göra än att kuttra framför en dator,
den sitter jag framför istället när jag är hemma på ledigt.

hade dock en middag för tre på båten och käkade skaldjursbuffe,
det var en riktigt trevlig upplevelse, fick äta hummer, ostron,
havskräftor och musslor för första gången i mitt liv, och hummer,
shit alltså vilken delikatess, tåls att provas på! :)

förövrigt, varje pass är i princip sig likt, fick vara lite överallt
det här passet som var, skönt med förändringar, gillar de,
så man inte tröttnar och får göra något nytt, och sen tillbaks
med nya friska tag. allt löper sig på .... väntar ivrigt på uppgradering.

i helgen ska jag fira min födelsedag, blir inga större utsvävningar.
fyller bara 22 ... inget speciellt direkt, sen skulle paulina ha hejdåfest
samtidigt .... och hon ville inte ha ngn fest riktigt, så man får väl vara
snäll som man är och rätta sig efter det då ....

saknar dock mycket av mina nära och kära, tråkigt nog räcker inte tiden
till och jag orkar inte åka land och rike runt för att träffa allt och alla,
folk kan ju faktiskt hälsa på mig också om jag inte har helt fel?
men ändå, för lite tid spenderas, men ibland behöver man egen tid också,
mycket krävande jobb man har, men vila är skönt .

hrm, förövrigt, träningsdax, bortsett från en tio dagars förkylning,
hoppas jag blir bra fort fort fort, sen är de andra bullar som gäller.

soooo looong suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0