Kämpa på hej och hå!

Idag är jag tröttlund, kommer man få vara imorgon med,
wöwöwöwöw .... men cash is king ska ni veta.
på fredag ska man iväg till båten, och dessa dagar
har inte bestått av så mycket mer än att man myst
ner sig till film varje kväll sköönt. Iallafall hunnit med
och träffa släkten, träffat lina och målat om hennes nya lya,
dock varit dåligt med vänskapstid denna ledighet,
glad att jag hann träffa sasse iallafall, tummen upp för det!

Måste färga mitt hår, måste diska, måste städa, måste
hänga upp mina kläder, måste tvätta, måste bädda om.
orka?

Lika bra att ta tag i skiten nu och fiska upp en laxjäkel
ur frysen blir finemang det, lina vill att jag pallrar mig
till viken, får se om jag orkar, är faktiskt trött och orkar
inte stressa ihjäl mig alltför mycket ...
har insett att tre,s mobila bredband suger, suger nå enormt mycket.
men men har iallafall ett internet.

har inte så mycket mer att komma med.

bye for now.

längesen ja slängde in en bild, så ni ska få ett på mitt trevliga face.

fixarfrasse ;D


Kommentarer
Postat av: Gun

Trevligt att se en flicka utföra ett typiskt mansjobb, tycker jag!

2009-10-15 @ 11:19:44
URL: http://gungas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0