sämsta.

det sämsta med hösten är att man inte längre kan njuta av solen
som skiner in genom fönstret och håller rummet ljust, utan man
lär tända en stor taklampa som bländar en i ansiktet med sitt
starka ljus. pöh. Och när man vakna så vet man inte om klockan
är tio eller halv 3 på eftermiddagen, kan det kallas dilemma tro?

Jag är iallafall trött, för jag bet av 5 avsnitt av true blood inatt,
såg även dom två sista filmerna av johan folk, dom är inte
att förglömmas klockrena, men trueblood är beroende framkallande,
och jag kunde inte somna, men de va väl för jag visste att klockan
skulle ringa vid elva, när ja väl reste mig upp och gick till andra
sidan rummet hade mobilen ringt i femton minuter, trött? Oh jag,
men tillslut fick jag mig upp och har till och med lagt i en tvätt,
så nu återstår en helstädning och fortsätta städa i förbannelse.
Sen tro det eller ej, så ska det bytas gardiner och julpyntas.
Man måste även fundera ut på vad ja ska orka äta idag också.
Jobbigt att inkassera vuxenpoäng!

och irriterad är jag också på tre, mitt mobila bredband. idiotgrejer.

men om jag fick bestämma denna dag, hade jag slagit på trueblood och kollat
på de för resten av dagen ;) ...

men de nalkas jobb på onsdag så det finns ingen tid att gå till spillo.

förövrigt, saker och ting händer, det är ironiskt, det är roligt,
sånt man inte trodde passa ihop som pusselbitar. haha,
jag skrattar inombords världen är allt bra vrickad och omatchbar.

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0