sådärdå.

idag har jag tagit svinspruta, en kollega höll mig i handen o släpa mig
dit så nu har jag gjort det, och det gick bra, så mamma nu slipper
du vara orolig, har lite ont i armen bara ... som förhoppningsvis går
över snart...
lugnaste kvällen hittills på passet, skönt. blev lite julpyntning i
restaurangen och vikning av servetter även såkallat terapiarbete.
Satt och kolla in sasse min superpuma, måste hälsa på henne
och söt texas, sjukt längesen man såg familjen olofsson,
så sasse det är ett måste, och hör sen! ....

Nu ska jag släpa mig till hytten för att sova, är dock inge vidare
trött, varför vet jag inte, men imorn väntar ett äventyr iland
ska fixa nå hörselproppar till öronen och gjuta och grejer som
man ska ha när man jobbar bland höga ljud. får ju hoppas
på att det är nå bra skit, sen har jag ledig kväll så de kan hända
att det blir finmiddag i a la carten och sen spat, för det kan man
ju vara värd. Så är man utvilad resten av resterande dagar.
hoppas jag iallafall.

Kan även hända att jag måste fixa mitt hår när jag kommer
hem, trött på bad hair days.

soolooong.

Kommentarer
Postat av: Sasse

Du är så välkommen så :) För övrigt så har är det planer för juldagen som gäller nu, jag hoppas du planerat tillbringa den i Hofors!!

2009-12-01 @ 13:55:30
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0