Now i´m free.

ledighet, börja med att bästa carro kom och myste i min soffa,
fortsatte med att lina kom, brollan sov över, en erik kom och lurka
sig och lina bosatte sig som vanligt i min soffa med sin laptop,
för att sedan skulle laura komma och ansluta sig till mitt egna
bed and breakfost. mys .
fick ett svar idag, oavsett vad slapp jag en del av det sura
äpplet och kan gå vidare nu ... äntligen är detta ur min värld.
för alltid.

nu blir de bort till grannen på mer film.

solong.



och så här blev håret, mörkt och kort.

tjipp!

Kommentarer
Postat av: sofie

naaajs juuh =)

2009-11-18 @ 13:18:35
URL: http://sofie86.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack

2009-11-18 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0