Konstigt.

det bara kom över mig som en blixt.

vakna vid total sinnesförvirring, mobilen helt död,
fatta inte om klockan var mycket eller litet,
men jag har sovit, och mina föräldrar var inte
glada för mamma skulle komma elva, och kom
inte in i lägenheten för jag sov. Mitt dåliga samvete
fick mig att bryta ihop, fast nog inte enbart pga
det, nog pågrund av allt gammalt som ligger
och gror i min bakgrund hela tiden som aldrig kan
försvinna och få min kropp och sinne att bli
fjäderlätt igen. Hinder efter Hinder ska man tas
igenom.

dessutom har man folk i sin närhet som tär
på en något enormt. som är enkelspåriga
och inte kan se saker och ting ur andras
perspektiv.

Men det borde lätta, det kanske det gör också,
allting kanske kom ikapp för att jag är själv
och har tid att vara jag, tid att tänka, tid att
bara få känna efter och stanna upp en sekund.

Jag är som Nalle puh, ingen elak människa,
det blir bara fel ibland när jag tänker.

Ska försöka mig på ett litet ryck utav städning,
sen ska jag kanske ta mig till carro och låna
hennes mega internet och ladda hem två säsonger
av true blood, sjukt bra serie.

Idag är en konstig dag, idag är en dag som inte riktigt
stämmer .... det är inte helt som det ska, och jag
kan inte sätta fingret på det hela.

Imorgon har jag ny tvättid, och imorgon ska jag städa
på riktigt...

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0