Whiskydelen.

Denna vecka har man gått in på whisky, vilket jag inte kan någonting
om så de gäller att gnugga geniknölarna extra hårt och plugga ännu
mera så man får in de i huvudet, samtidigt som man ska lära
sig cira 10 drinkar om dagen, plus 50 likörer, 10 snapsar, and u name it.
Känns som ett helt virrvarr, men jag vet att det kommer gå bra,
eftersom jag brinner för detta. Men idag kändes de som ingenting
gick rätt ... så trött i huvudet, hade även whiskyprovning idag, intressant
var det faktiskt, igår såg man även på filmen cocktail, kult film som
alla sett utom jag, så jag blev ju tvungen att gå och köpa den ....
så det är full rulle hela tiden, ska vila någon minut sen bär de
av på match häcken mot halmstad, ska bli kul och se :) .....
sen lär man återgå med huvudet ner i böckerna och försöka
få sig sömn på det, man blir så trött när man är ovan att plugga.
Enda gången jag vill plugga i hela mitt liv tror jag;)

Puss på er vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0