Vilodagen haha ...

Hej hallå kära blogg och mina läsare...
igår hade vi prov, delprov, jag blev sur för
jag missa 6 poäng från mvg och fick ett vg,
visserligen är de ett delprov så man ser hur mycke
man kan så man vet vad man behöver plugga på
till slutet, men självkritisk som man är så vill
man ju alltid göra bäst ifrån sig, men men thats
life! .... avsluta dagen med drinkblandning i
baren och sedan ut på stan med jenni en
sväng och sen hem o styra upp sig inför party
hos jennis friend erik, trevlig tillställning och
utgång på diverse ställen, sen spatsera man
hem med skoskav och så fick man en stalker
som gick och babbla med mig hela vägen
hem innan personen fatta att jag försökte dissa
honom, men men! Så idag har man vilat och sovit
hela dagen förutom när larmet på skolan drog
igång av sig självt, blev ju livrädd men de va ingen
inbrottstjuv iallafall så då behöver man inte oroa
sig för det .... och låst hade jag gjort också även
fast ja spatserat in här på fyllan inatt ; )...
men men längesen jag var bakis sist, inte värt,
sjukt segt, bläääe .
nu ska jag laga mat, sjukt hungrig, sen se en
film, få se om ja orkar joina fylleligan ikväll
igen men jag är skeptisk, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0