Sköna Onsdag...

Haft teori på förmiddagen som vanligt och oförberett prov, men de
gick bra ... Mvg! sjukt bra! ... sen blev det käk och plugg, faktiskt
varit duktigast hittills och pluggat och de känns som jag kan allt
åtminstone till 90 procent på allting, men de är dom 10 sista som
måste sitta också, viktigt! ....
gjorde frozendrinks och gräddrinkar idag, kul och gott att dricka
frozen i solen ...
Fick någon rolig ide, hitta en sida från kleins blogg om sminktips,
asballt faktiskt! så de va en bra sida, där hade en tjej gjort en
zebra sminkning så jag fick ett ryck och lura på laura att jag skulle
prova det på henne, såklart gick hon med på det, men de blev
riktigt snyggt faktiskt, jag skulle lätta kunna gå ut sådär, kanske
inte i lilla hoffe eller viken, då skulle väl folk fundera om man
käkat sina piller innan man gick hemifrån eller? .....
Nu dela vi just på en vinare, men sen blir det ett hopp in i
duschen och dra en extra kik på det vi ska göra imorn,
sen antar jag att man borde tänka på refrängen och sova? :)
aah men visst .
Börjar få lite hemlängtan nu, andas lite långtråkig byhåle luft,
men vafan det är dom som är där som gör att man vill hem
och bara vara, inte för jag klagar på att vara här, skönt med ett
break från jobbet också och komma tillbaka med nya och friska
tag inför en kaotisk sommarsäsong ... ser hur ja själv står och
stryker svetten från min panna ...



Lite bararbete ....



min sminkning på laura, dock inte lika snyggt som när en som
kan sminka gör det, men de va skoj iallafall .

Puss och hej för mig!

Kommentarer
Postat av: Klein

Kör på blond.. tycker det var snyggt ja.. Dra i lite löshår så blir det en riktigt sommarbabe av dig:)

2009-05-14 @ 13:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0