Sista delprovet...

innan det slutgiltiga på måndag, det känns som jag kan det
mesta, men det hade kunnat gått att plugga på lite till.
Men trött som jag var somna jag här på kvällskvisten efter
att trippat till åhlens och kirrat lite hårfärg, så jag och lauris
gick och studera lite ölkunskap på delirium ett ställe med
2000 ölsorter, orka dock inte testa allihopa, hahahahah ...
Idag har man lärt sig massa nytt som vanligt, körde
servering och sånt där servitris göra . jajjemen!
Men nu ska jag bläddra i mina böcker och sen försöka
sova, hoppas att provet sitter imorgon.
Håll tummarna för mig.

weet kisses .

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

2009-05-15 @ 01:09:08
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0