Minnen ....



Bild från peters place förra sommaren, hade så roligt den sommaren
så jag var tvungen att bli sentimental och lägga upp en bild därifrån.
där var man åtminstone fit också haha ... men många roliga minnen
från den sommaren vill jag säga, saknar min vapendragare peter
dessutom. min bästa ålänning! Hoppas på en lika rolig sommar.
ah, sentimentalitet efter en flarra vin och lonken.

funderar fortfarande på vad jag ska göra med mitt hår, vill inte
ha det helblont eller helsvart .... har dessvärre en sjukt ful färg
på håret nu, men de finns massa roliga saker man kan hitta
på, så tips skadar inte ?



peace out.

Kommentarer
Postat av: Klein

Du! gå in på www.taaz.com där kan du lägga upp en bild, och sen ändra frisyrer och färger.. Man kan även dra på massa smink :) Jäkligt roligt:)

2009-05-14 @ 13:33:08
Postat av: Anonym

Hmm ska försöka:)

2009-05-14 @ 20:06:41
URL: http://mariasjoblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0