Lördag och första helgen snart avklarad.

Har haft en bra första vecka på skolan, massvis med plugg.
drinkprovning, massa teori, nya aha upplevelser, massa
fönstershopping på stan, mathandling, solning i slottsskogen,
solning på vår uteplats, blivit lärd hur man plankar en spårvagn,
gått ut på diamonddog, hardrock, excet, rockbaren ....
and so on ... och efter man slappat i solen en hel dag ska man
iväg och bli bjuden på grillat av en arbetskollega, mucho trevligt!
Gilla rockbaren vi va ut på igår, sjukt bra ställe, och good musik!
Har inte så mycket mer att tillägga än att jag ska ta mig en
dusch och styra upp mig till kvällen. De va inte helt dumt
att köpa med sig en platta öl från båten, ekonomiskt och välbehövligt.
Så då är de väl okej mamma? Att jag tänker ekonomiskt.
skriver det igen ....
Kan lova att man är bortskämd på båten, galet att en bacardi brezeer
kostar 60 kr på krogen i göteborg, my gosh! :D .....

Har dessutom skjutit duvor idag med ärtrör för de kryllar av
dom på vår uteplats, och dom kuttrar så man inte kan sova
så man vaknar på morgonen när dom står där och flirtar
med varandra .... poff poff, jag träffa tre stycken haha

Tack för mig! underbara väder.



TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0