Kallabaliiiiik.

Amen tjena ba, idag har man härjat lundat sig .
massa teori på förmiddagen, skojjar iiiinte, totalt galet, haha
känner sig lite stressad över provet imorgon, goooood.
igår va en, vara hemma dag och plugga ... idag har jag även
klippt till min satans kalufs, och köpt ett plagg på rea, yeh!
hann även se film och plugga lite, så svårt att få in allt bara
och så är de prov imorn, hoppas de går bra, tror jag
åtminstone fått in de viktigaste i mitt huvud.... eller? återstår
att se i guess . hoppas på fint väder i helgen, fanken varit regn hela
veckan vilket inte riktigt gillas på min så kallade semester...
idag har vi blandat drinkar o burit på bricka, avsluta dagen
med alla blanda lite kaffedrinkar, de va skoj, gilla den jag
gjorde ... den va god, gillar dock inte kaffe, men däremot va
det gott med varm toddie, de hejja jag på en varm vinterkväll.

Nu ska jag tokplugga sen lär de sova så man kan hålla
ögonen uppe till sena natten, ska ju på partajj även.


sådär snygg är man när man dricker kaffedrink utan sugrör, hahahaha

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0