Härliga dag.

Vakna vid nio, pigg som tusan, för jag gått upp så tidigt dom senaste
veckorna så helt okej, var vaken och gjorde mig iordning så vid elva
blev de solbrillor ON och en tripp på en minut in till city och kika i massa
affärer ... titta runt lite överallt .... hann med några samtal på vägen,
och styrde upp solning med jenni så vi åkte till slottsskogen och sola
en sväng och drack en kall eller två, in till stan på bryggeriet och käka,
köp 2 betala för 1 ... där ser man! .... sen blev de åter hem och glassa
i solen så man fick lite bränna, sen omsvirning och vidare till diamond dog,
och sen vidare till rockbaren, kan fethajja att det var ett sjukt underbart
ställe, det gilla jag :) men inte så dåligt med happy hour heller ....
men mest chockerande ikväll, bacardi brezeer 60 kr i baren, sjukt dyrt!
big city life, kan man kalla de! .... men nu har jag nyss gjort käk till
mig och lauris, som nog redan däckat, så de är väl min tur att fortsätta
i den stilen ....förstår inte att ja varit ute och druckit så många gånger,
dock varit onykter, men inte full, eller berusad, inte ens snurrig i huvudet
sen en viss person försvann ur mitt liv . skumt ....

Men nu säger vi godnatt, puss ....

bilder lär återkommas med, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0