Fascinerande

haha, snacka om att ju högre upp i landet man kommer desto bondigare blir det.
Jag gillar storstäder, jag gillar göteborg .... kanske den roligaste händelsen
hittills, när man gick på ladiesroom på lounge, och reser sig från sitsen så
spolar den av sig själv, självklart hoppa jag till och blev rädd eftersom ja inte
riktigt fatta vad som hände men när ljuset gick upp, så faktiskt vilken smart
grej haha : ) Plus att på de flesta uteställena är toaletterna stora och dom har
ofta en stor bänk man kan sitta på med stora speglar och just på lounge
spelade dom någon form av lugn/harmonisk musik där inne, asball ; )
nästan så man skulle kunna hänga där inne hela kvällen? eller kanske inte.
Fredagens utgång var rolig, vi hade en rolig dag på skolan också.
med drinktävling som tidigare nämnt, och varför jag gillar göteborg är för
att nästan alla är så trevliga och artiga, bara de när jag och lauris va ut
och satt på uteserveringen kom en kille och gav oss filtar för vi såg ut
att frysa, snacka om gentlemän hahahaha ....Så vid drog en runda via
excet och lounge. Där en av vakterna stod och klappa händerna och
digga med till musiken, okej ? ; ) och en annorlunda efterfest
då jag fick hålla i en kakkadua, de va ballt haha..
Lördagen uppe me tuppen, tog en lunch på ett cafe med lauri, mötte
upp jenni och drog på liseberg, de va mycket trevligt, hade femkamp
och fick skjuta ankor och tanka bilar och grejer, Jag kom sist! hahaha...
sen åkte vi bergochdalbana, jag blunda och skrek, Jenni satt och
asgarva, för jag trodde jag skulle dö, medans småbarnen skratta
åt mig, Jajjemen! hahaha ... sen åkte vi kålorado, och då blev man
blöt, såg ut som en blöt katt efter man åkt den, och avsluta med
något barnvänligare åt laura som inte gilla karuseller, tadaaaa...
pariserhjulet! :) Sen drog vi ut mitt i ingenstans och hälsa på nå
vänner till L ..... och sen skulle jag jobba på en möhippa i 2h,
skulle ha lite drinkskola, gick faktiskt jättebra och roligt va de också
nog för ja kände mig osäker och gjorde lite småfel, så sa dom att
dom var nöjda och jag tyckte de va roligt och en kul erfarenhet.
Men det är faktiskt svårt att lära ut, för termer och sånt som är en
självklarhet för mig är inte det för andra, som när jag tex sa,
"så tar du  och häller i citron"  .... så tog dom en citronskiva,
så för mig kan de verka som något självklart medan det inte
är det för sådana som aldrig pysslat med sånt, så det lära man
också tänka på, men i de stora hela, alla nöjda och glada och
fulla, för när jag skulle gå drogs musiken igång och dansen börja!
Blanda även lite specialdrinkar åt dom, så japp! :) Bra kväll!.
Sen drog jag vidare till erik och jenni och såg på melodifestivalen
och hinka alko, sen drog vi ner på hardrock och diamond,
hade en trevligt och framför altt GALEN kväll ... med många
skumma händelser haha, men det får stanna kvar på avenyn.
Var iallafall lite less när jag gick hem så jag börja bråka med
en svarttaxichaffis, fan man kan gå fem meter så har 10 utlänningar
redan hunnit fråga, TAXI! (säg även ordet tyst för dig själv med utländsk brytning
det blir roligare så) så den sista som fråga då balla jag ur och skrek tillbaka
Nej, jag vill inte ha någon taxi, för du är ingen riktigt taxi, sen åkte han
fram och tillbaka i bilen och börja gapa ... ah så börja några andra
gapa tillbaka på han, sen precis innan ja ska komma hem så kommer
en riktigt taxi och ropar TAXI! igen, men neeeeeeeeeeeeej skriker jag
och pekar, jag bor hääääääär. haha, ah denna historia återberättas nog
inte så roligt via text, men de va skoj, när min ena klacksko fastnat
i kullerstenen och jag fortsätter gå, tappa strumpan och står med en strumpa
i handen, barfota och skon som sitter fast i marken, men åååh. :)
Men tillslut slumra jag in sött!
Nu har lauri varit så underbar att hon kirrat käk, så lite mer vila på
maten så ska man göra ett städryck för att sedan sätta igång
och tokplugga till det tokstora provet man har imorgon ....
känner hur svettdropparna blir till pärlor på min panna . puh!



Jag & Jenni lite balla, haha eller så inte :)


Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser ju hemsk ut i skallen...

2009-05-17 @ 18:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0