Då var det klart.

Nu är man utbildad bartender, och vinkunskap, drog mig igenom hela
kursen med ett Fett MVG! så jag är mer än nöjd, och är riktigt stolt över
mig själv. om man får vara självgod en smula. Tågresan på hundra
timmar var dryg, men man kom fram tillslut, sjukt nervös var man inför
slutprovet, men det gick bra det med ... så nu är man här, gick ut en sväng
med pattsy på interpool och tog en drink och cykla hem sen ... trevligt.
Har i ren panik varit och köpt mig ett par svarta brallor till kvällen som man
kan jobba i, eller tjaaa praktisera i ... jag hoppas allt kommer gå bra men är
dock nervös som satan. tusen tankar, har tjatat sönder pattsy ... tänk om ...
men tänk om de då ... osv :) haha, men de är väl dax att jag gör mig iordning
börjar nämligen klockan 16, puh, hyperventilera! :) Kommer ju gå lost och inte
fatta hur ja ska komma in där och så vidare ... Men men hoppas allt flyter på,
känns som världen öppnade en dörr för mig, nu återstår detta sen lite ledighet
i fem dagar och sen jobb i landskrona på båten i 10 dagar, sen mer praktik,
och en flytt till gävle, det kommer bli spännande, sen får väntar även en utomlandsresa
med mina underbara vänner, vilket inte kan bli en bättre sommar, men nu ska
jag sluta fundera på det och ta tag i det här, dock inte alltför lockad att jobba när
mina vänner ska grilla och solen skiner och det är sjukt varmt, böhö, men men
nu ska jag äntligen låta en dröm gå i uppfyllelse, EUFORI! närmare bestämt.

Puss & Kram för mig .... håll tummarna för mig kära vänner.
Och grattis till Sanna som är utbildad, du är bäst!
Men är sjukt stolt över alla mina vänner som lyckats...
vi är bäst allihopa helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så mkt! Fast än är jag inte klar ;P Den 5e tar jag examen. Stort grattis igen. Kram

2009-05-23 @ 18:08:59
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0