Äntligen tillbaka.

Efter en vecka med regn, hoppas jag att solen fortsätter skina veckan ut.
Jajjemen! Har kämpat på med diverse studier, men man känner sig
trots allt aningen hjärntvättad, men men .... det mesta verkar åtminstone
sitta, förutom jävla angostura bittern som jag hela tidern glömmer.
ska fanken tatuera in det på armen haha ...
Har ju lärt oss om öl nu och även imorgon ... ska få lära oss
om fatöl och hur man byter och häller upp öl osv, idag hade vi
mestadels teori och gick igenom läxan och hade ölprovning,
som snarare kändes som ölfrukost haha ...avsluta dagen med
exotiska drinkar som mai tai och zombie, och dom är de ju inte
bara en ingrediens i ... men nu återstår det att friska upp minnet
det man lärt sig dom senaste två veckorna har fortfarande inte
bankat in alla 50 likörerna i mitt huvud, men jag hoppas det går bra.
Nu har man legat och solat ett tag .... sjukt skönt och slappa lite.
Försöker ju ändå njuta av semestern från jobbet på samma gång.
Har tagit fram kött, verkar som man ska prova sina kockkunskaper
och använda sig utav grillen strax, återstår att se hur det går, lär
behövas en affärstur antar jag så man får lite roliga tillbehör.
Bjuder på lite pix också ...


Roligt nog är mina favoriter dom två jag håller i : )

Tack för mig hej!

Kommentarer
Postat av: Klein

Håller du på åh bli blond igen? :)

2009-05-13 @ 10:41:25
URL: http://malinklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0