Vända på dygnlund då!

sådär, fick man sin beskärda del av att gulla
med bebis idag, så liten, så söt och så goo :)
Och otroligt snäll ... han skrek inte ens när jag
höll i godbiten! De har mina arbetskollegor lyckats
bra med, vi tog även en liten promenix, drog
även en snabbvisit till storvik och hämta mina
räkningar, sen hemöver, proppa kina med lina,
vilket rim! ... såg sen på världens sämsta
skräckfilm vill jag fetlova. och nu har tiden
runnit iväg, bra att vända på dygnet sådär
fram och tillbaka hela tiden.
Ska spoona med lina nu, som ska upp tidigt
imorgon, själv får jag åtminstone sova till
tolv då jag lyckats få tvättid. hurra!
Kan bli en solning och en hårfärgning på det,
samt packning och bokning av tågbiljett, puhu!

Men vi hörs. sooooloooong suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0