Skitväder.

svensk sommar. så gör alla vågen för det tycker jag.
inte en solstråle som glimtar fram. pissväder ....
ah tur att man jobbar åtminstone då .
Puh drömde dom skummaste drömmarna inatt,
drömde att jag fick barn, hahahah och att de inte gick
så bra, konstigt att man drömmer skräckdrömmar när
de florerar nyföddingar överallt omkring en, nog för att
dom är väldigt söta och gosiga, men jag drömde
tydligen mardrömmar om dom, hahahah ...
sen drömde jag att jag gick runt och drack kaffe, jag
som aldrig dricker kaffe, kanske har hänt 3 gånger i
min livstid att ja smakat ... snacka om att hjärnan går
bärsärkargång i mitt huvud. Nu har pittlina åkt på jobb
också s nu är ja själv kvar i lägenheten...
är fortfarande sjukt trött, så jag ska vila mig lite till
innan jag gör mig iordning, tänkte försöka hinna
förbi stan en sväng innan jag ska jobba igen vid fyra.

ikväll kommer man få höra svennebanan och den andra
bappadiopppibouuu låten fyrtiohelvahundratusen gånger igen. haha.

hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0