rasistiskt.

är det konstigt att man blir det? ....
Var på bio med folket och ska se på en skräckfilm,
som kräver största möjliga koncentration för att
komma stämmningsfullt in i filmen och bli rädd haha.
då sitter det fem snorungar, utländska och skrattar,
fnissar, rapar högt, fipplar med mobilen, skrattar och
kommenterar allt, gapar högt åt andra att va tyst,
pratar med varandra och kastar popcorn, sätter upp
fötterna med skorna på, på sätet så man får deras lortiga
skor i huvudet. och när man säger till dom så fortsätter
dom, och ifrågasätter när man säger till och gör sig ännu
mer lustiga, har aldrig blivit så jävla förbannad som jag blev.
för hela filmen blev förstörd och när man sa till så skratta dom
bara och fortsatt ännu mer. suck .... sen när dom går så sparkar 
dom omkull alla sina popcornkartonger så de ligger popcorn
överallt, och för kul skull kollar jag hur alla andra, SVENSKAR!
gör .... dom tar med sig skräpet och slänger de på vägen ut.
och folk kallar oss rasister när man yppar ett litet enda jävla ord,
men är det konstigt att man reagerar, när dom säger "du tror du äger bion va"
näe, men de finns något som kallas människohyffs och respekt, vilket
väldigt få av dom som invandrat har i detta land. men man ska inte
dra alla över en kam, men de är lika på båten också ....
så förbannad blir man... fick besök med mig hem, satt och snacka lite
skit och drack ett varsitt glas vin .... men nu är klockan alltför mycket.
så sängen kallar, ska bli skönt att få sova ännu mer. stor passion här
i livet haha ... höll dock på att flippa ur på min dator, internet explorer
vägra funka, så jag hade något att b-program som hette safari som
funka, så min dator är inne på sista refrängen, lär bli en omformatering
och köpa sig en ny och skänka den gamla till lillebror som speldator.
har ännu inte heller städat min lägenhet, så imorgon är det fix och trix
dag som gäller, så man hinner städa och gå på stan en sväng, 
lär även planera in ett grattis till bebisen besök på hemmaplan.

Får se hur de blir med allt och planeringen och om jag ska åka tidigare
till sthlm beroendes på när man börjar jobba på torsdag. planera är
det nog dax att man gör. min starka sida.

men nu ska jag faktiskt sova. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0