Whats the prob ?

guud, tröttast och ont i kroppen, sover fanimej hela tiden ...
iallafall den här ledigheten, så trött hela tiden, why ... orkar inte
va trött. Känner inte för att göra någonting heller, men det kanske
är för man varit på högvarv hela tiden så det är kroppen som
strejkar och vill vara hemma och vila för en gångs skull.
Känner för att åka och jobba också, skumt de där, när man är
där vill man bara hem och när man är hemma vill man bara dit.
Jag gillar mitt jobb lika mycket som jag ogillar det. Men för det
mesta är det bra ... eller som vilket jobb som helst egentligen,
man borde bara inse att det finns ett liv utanför båten också! ;)

men nu ska jag gå upp och göra något vettigt.
kanske skaffa mig lite självdiciplin om de inte går
att köpa på postorder....
sen slänga iväg ett mail som jag inte alls har lust
med men känner att jag måste. djup suck.

näe, nu ska de städas sen får vi se vad denna
dag erbjuder mig . har iallafall lovat träna
med pattsy 18.oo .... nå jäkla gymping i parken.
heeey vad roligt, ehum ? :)

Upp på morgoncirre nu, sen städlund ....
köra race med dammsugaren skoj! inte ...

Help me! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0