Segast på bloggen.

Det märks att det är fint väder och man har haft fullt upp.
hann inte mer än ställa ner mina väskor när jag kom
hem så har de varit full fart ... som tidigare nämt ...
ett södertäljebesök med massa skoj, sen kvällsdop
lagomt hemkommen, middagsbjudning, vinpimpling
i boulogern, diverse filmkvällar ...
ah, vi var ju på spökjakt också, det var roligt haha ...
långt ut i ingenstans på dårhuset i norrfly, de ni! :)
Hann även med att umgås med min sköna böna
paulina som bjöd mig och pattsy på middag en kväll,
sen kom lina, då skulle vi på fest, hahaahaha ...
sluta med alltför sena timmar in på morgonkvisten
med diverse random besök . och en timmes sömn
blev de och sen iväg på leksand sommarland med
10 lekglada människor, massa bad, och lek och
stekande het sol, så röd blev man, avsluta dagen
på en pizzeria i leksand och sen film på det ...
sen i lördags blev det sandviken och fest där och
ut på lobby och kika på backyard babies, full som
en kastrull var målet och de lyckades, hamna på
någon efterfest och spela någon form av tekken
tills man somna långt in på småtimmarna, och illa
mådde man så det blev mat hos lina efter man tagit
powernap hos nicke, och sen hem på film hos
pattsy för att sen dö i min egna säng, och vips sa
det ... efter att man även hunnit lega och stekt på stranden
i närheten av rullsand och ska packa, tvätta och städa.
så är det jobb som nalkas imorgon, bläe ....
Invigning av diverse städgrejer pågår!
Tvättlund nu!
ah underbar ledighet, mycket skoj jag är glad .

inte att förglömma dream theather har kommit ut med
ett nytt studio album, bra bra bra skiiiit, lyssna på´t! :)

tack o hej för mig!



bak till båten och va schteeeeeekig! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0