låg.

guuuuud, va ute på tok med paulina igår, och nu har jag benen fulla med myggbett,
det kliar så satans i helvetet .... gud.

har mest tagit de lugnt sen jag kom hem, har väl härjat fram och tillbaka
till storvik och hunnit spendera tid med pittlina som också är hemma.

känner mig dock låg till humöret, jävligt lättretligt och irriterad,
kan inte förklara varför, känner mig också helt tyst, pladdrar inte
på lika mycket som jag brukar, kanske för de känns som ingen lyssnar
ändå och pratar på om sitt istället, då kan jag lika gärna vara tyst.

nu ska jag klä på mig och dra en repa på stan, kirra hårfärg, osv.
solen skiner så man får passa på att sätta sina fötter utomhus.

massa skoj om händer, men jag vet inte om jag har någon lust
att festa, så drygt, man blir så döende dagen efter, huhu ...

en sak är säker, borde börja med en sak . men när ?

Its the big question, helst nu nu  nu nu .

bajs, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0